Selasa, 21 Januari 2014

Sentap Bila Suami Tak Mahu Bawa Kita Ke Tempat Jualan Murah??

Assalamualaikum.

Nama saya EidaHanim.

Kepakaran saya adalah untuk membantu ibu-ibu berpantang, isteri-isteri yang tak pandai memandu, surirumah yang mempunyai anak ramai dan wanita bekerjaya yang sentiasa 'outstation' untuk keep updated tentang fashion tudung yg terkini iaitu #Aidijuma dan mampu memiliki tudung-tudung yang exclusive dan limited edition hanya dengan menunggu di depan pintu sahaja. Selain itu, saya juga menambah nilai cara menggayakan tudung bawal dgn simple, menjimatkan masa, elengance yet patuh syariat tanpa perlu pin dan kerongsang yg banyak, tetapi hanya dengan 1 kerongsang iaitu kerongsang selit atau kerongsang cincin.

Anda pernah mengalami masalah semasa cuba untuk mendapatkan tudung bawal aidijhma semasa jualan murah? Anda pernah keluar rumah dan memandu jauh2, melalui tol, dan redah kesesakan jalan raya untuk ke butik atau outlet aidijuma, tetapi bila sampai semua stok sudah kehabisan? Atau anda berjaya mendapatkan tudung kegemaran anda, tetapi bermasam muka dengan suami anda kerana dia terpaksa bangun awal pagi dan berperang dengan kerenah anak selama 3-4 jam semasa anda berebut dan beratur untuk mendapatkan tudung yg limited edition dengan harga yg murah itu? Atau jualan murah di jalankan semasa pertengahan bulan atau semasa anda belum gaji/bonus? atau cuba untuk membeli tudung aidijuna secara online semasa jualan, tetapi selalu terlupa dan cuba online di tengah hari, stok tudung sudah kehabisan?

Dulu saya pun mempunyai masalah yang sama, ini kisah saya. Saya merupakan seorang yang baru terbuka hati dan di beri hidayah untuk berhijab. Jadi, saya masih belum pandai untuk menggayakan tudung atau selendang lain selain dari tudung bawal yg dikatakan ketinggalan zaman itu. Saya kebetulan terjumpa butik aidijuma semasa hari pertama saya berhijab. Dari situ saya jatuh hati pada koleksi tudung tersebut dan saya sentiasa update tentang tudung terbaru mereka. Dan saya belajar untuk menggayakan tudung ini dengan mudah, menjimatkan masa selain dari membawa gaya "old school" ke tahap yg elegance dgn menggunakan 1 brooch sahaja. Saya pernah ke butik aidijuma semasa jualan murah. Memandangkan saya sudah tahu tentang fenomena jualan murah ini, saya cuba untuk sampai ke depan butik sebelum jam 10 (sebelum kedai buka). Jam 9.50 pagi saya sampai, dah ramai yg menunggu. Selepas kedai di buka, semua berebut2, bertolak2 untuk dapatkan tudung yg limited edition. Selepas mendapatkan tudung, saya terpaksa beratur selama 3 jam untuk membayar.

Bagaimana saya selesaikan masalah ini adalah dengan membina networking dengan concept store dan outlet Aidijuma supaya saya kekal update tentang stok yang masih ada. Selain itu, saya akan sentiasa remind my customer ttg koleksi tudung terbaru dan saya akan bantu mereka untuk dapatkan tudung idaman mereka tanpa perlu membuat sebarang pembayaran dahulu sebelum saya dapatkan stok idaman mereka. Saya menyediakan khidmat pre-order bagi yg belum mendapat gaji atau bonus.

Inilah hasil yang mereka dapat hanya dengan menunggu di hadapan rumah tanpa perlu mengeluarkan duit lebih untuk membayar duit minyak kereta, tol, parking dll.

Kalau dulu orang kata tudung bawal ni dh ketinggalan zaman, tapi sebenarnya tudung bawal masih bole di gayakan dgn gaya yg lebih mudah, simple, elegance, dan patuh syariat. Selain itu, anda juga mampu menjadi "trend setter" dgn menggayakan dgn style "old school comeback".

Ini apa yang anda bole cuba untuk membandingkan khidmat saya dan online store. Dengan saya mungkin anda bole ber'SMS' dan What's App dan bole berunding dengan saya, tetapi, di online store, anda mungkin akan stuck dengan line internet yg slow, atau website yg busy dan anda tidak dapat berunding.

Kesilapan ramai orang ialah bila mereka cuba mendapatkan tudung idaman mereka sendiri dan sampai lambat di kedai membuatkan mereka gagal memiliki tudung idaman. Selain itu, ada sesetengah pihak merasakan tudung bawal adalah 'outdated'.

Ini apa yang nanda patut lakukan sekarang untuk mendapatkan tudung bawal Aidijuma yg limited stock, exclusive yet elegance dan menjadi trend setter bagi gaya "old school comeback", SMS/What's App saya di 0196991837 untuk kekal update tentang tudung terbaru secara percuma.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Maklum balas anda sangat di hargai